
Sengal punya program. Suka hati jerk dia nak install. Pastu bagi info salah plak tu. Bole plak byk virus kat dalam system. Padahal tak dak pun. Dah tu block semua program sampai nak dengar lagu pun takleh.
Susah payah ja aku cari info sini cari info sana. Sekali delete ja program tu kat safe mode. Adess. Hampir2 ingt nak kena format. Kalau tak melayang duit lagi. Selesai suda.. ;]-
Program nie akan install dengan secara tetiba sewaktu browse internet explorer terutamanya. Browers yang lain aku tidak tau. ;]-
P/s:kalau sesiapa yang mengalami masalah yang sama seperti aku alami. Boleh la bertanya dengan 'mengkomen' pada kotak yang tersedia di bawah ini. ;]- sekian.
Susah payah ja aku cari info sini cari info sana. Sekali delete ja program tu kat safe mode. Adess. Hampir2 ingt nak kena format. Kalau tak melayang duit lagi. Selesai suda.. ;]-
Program nie akan install dengan secara tetiba sewaktu browse internet explorer terutamanya. Browers yang lain aku tidak tau. ;]-
P/s:kalau sesiapa yang mengalami masalah yang sama seperti aku alami. Boleh la bertanya dengan 'mengkomen' pada kotak yang tersedia di bawah ini. ;]- sekian.

security tool yg tu mmg yg faked punya..
ReplyDeleteyg ni dh lama, awal thn 2001 lg dh ada version ni... jd, hati2 la sblm klik apa2 yg kata pc anda kena virus... jgn amik mudh nak klik, kononnya nk clean kan virus tu. bila tekan yes utk clean virus tu, sbnrnya klik yes utk install virus... terutamanya pc yg pakai free version antivirus spt avira, avg dsbnya.. mmg mdh sgt kena virus jenis tu.. virus ni jenis simple, tu yg dpt delete dlm safe mood.
kipaskudung:yup2.. owg pun baru tau kowt.. sebelom ney pon penah kena dah.. xto plak ble delete kat safe mode jew..kekeke..
ReplyDeletepasni kalo jadik g tawu la nak wat.. xpenah tahu pun psal faked program nih..