Sunday, June 12, 2011

Siapa Kimora Lee Simmons?




Kimora Lee Simmons adalah idola aku. Aku suka dia. Cara beliau enjoy dengan sesuatu benda itu menarik perhatian aku dan boleh dijadikan sumber inspirasi.

Beliau passion dengan sesuatu benda yang dia buat. Dengan rantai Hello Kitty pon dia boleh buat business dengan maju sebab Kimora suka Hello Kitty sampaikan jam pon dia design Hello Kitty style. Dia jugak xmalu untuk bawak anak2 naik atas stage. Sesetengah artis ada yang malu nk expose anak2 diorg di public. Tapi kimora relax ja bawak anak2 merata2 tempat.

She is my idol. Sebab beliau enjoy dengan apa yang dia buat pada masa yang sama jadik mother yang best to her children. Beliau enjoy melakukan sesuatu semua benda nampak senang walaupun susah.

She is American fashion model, author and former president and creative director for Phat Fashions. Kimora berumur 36 tahun. Dia sangat2 tinggi sebab tu dia jadik model. Dia mempunyai ketinggian 183cm tinggi tu!

Idola aku bukan sahaja kimora ja ramai lagik. Hehe bukannya apa menjadik sumber inspirasi. Tapi kat sini aku cerita tentang Kimora Lee Simmons dulu. So siapa idola yang menjadi pilihan anda semua? Dan sebab2 yang membuatkan anda pilih idola tuh?