Sunday, July 22, 2012

Mount of Kinabalu Wait for me ok?

Umie Aida pun mampu naik. Mestilah aku pun boleh.
Kesian kat pakcik nih berat tahu nak angkat benda alah ni. Sanggup berkorban demi mencari sesuap nasik. Bukan Pakcik ni ka masuk Majalah 3 hari itu?

Bilalah dapat aku mendaki Gunung Kinabalu. Entah sampai bila-bila pun tak dapat. Redha saja la.=)
Setia menanti pabila saat sudah tiba nanti. Fitness tetap kena maintain. Itu penting sekali! hehe. Best tahu tak kalau berjaya sampai ke puncak. Tahu tak macam rasa kalau kita dapat capai ke satu tahap yang tak pernah kita bayangkan kita akan capai pada saat itu?