kadang-kadang ku penat melayan kerenah orang yang suka main game. Games. Game. Game. A lot of game. Banyak cabang plak tu. You know bila rasa tak selamat mulalah nak bergerak kiri kanan kiri. Kalau nak main game. Main lah soriang-soriang. Tapi jangan ganggu hidup oghang lain. hehe. Memandangkan aku senantiasa dikelilingi oleh 'top-top ranking player'. -_-. Tapi tak perlulah nak tunjuk sangat. Simpan untuk khazanah diri sendiri dah la kot.
Ku bosan dengan kerenah orang macam ini. Kekadang entah siapa-siapa. Entah apa-apa ja. Entah datang dari mana. haha. Macam-macam ada. Entah anak siapa pun aku tak tu. 0_0. Entah-entahlah labu. Bukannya apa. Bukannya tak best main 'game' nih. Best gak kadang-kadang walaupun tak dak manfaat apa-apa pun. Malah merugikan dan memalukan diri sendiri. hehe. So, perlukah teruskan kehidupan seperti ini? ada nak tidoq lena malam-malam hidup macam ini??
Inilah kerenah manusia yang bermacam-macam ragam. Dah la aku nih suka berkawan bukannya tak suka. Sapa kata aku tak suka? isk.isk. Dengaq dari sumber mana. Mesti sumber tak bertauliah la tuu. Tapi lama-lama fed up jugak macam tawar hati sudah. Izinkan ku pergi. Nak bawak diri jauh-jauh. Lebih baik layan diri ja. Buat apa ramai kalau sorang-sorang. Lebih baik sorang-sorang tapi ramai-ramai. ???. ada ka statement macam nih?? .0_0. Ayoyo. haha
You know when people feels insecurity, they are tend to play games. Real games. Game of life. REALITY. I can't change people but I do appreciate to those people who can give consideration not to play a games when you feel insecurity. It's normal. I felt too sometimes. But I choose do nothing.-_-. Please don't bother others with your own game just because of your insecurity feeling .
You know when people feels insecurity, they are tend to play games. Real games. Game of life. REALITY. I can't change people but I do appreciate to those people who can give consideration not to play a games when you feel insecurity. It's normal. I felt too sometimes. But I choose do nothing.-_-. Please don't bother others with your own game just because of your insecurity feeling .
Pesanan khidmat masyarakat dari Bigini Bottom By Sponge Bob Squarepant. hehe. Perlu ka? haha. Tapi cek nak nasihat ja. Penat jumpa orang-orang macam ini. Takan aku nak habiaq. Larat nak layan selalu. haha. Harap-harap Allah membuka pintu-pintu untuk keluar dari kehidupan seperti ini. =)




they enjoyed themselves with the game, that's why they do that :)
ReplyDeletetapi mana boleh ganggu hidup orang lain. sbb tu dah kata dah. nak men game xsalah. sbb kitew sendiri pon suka men game. tapi men sorg2 la. hehe. jgn kacio hidup org lain. xmo cm tuh. xmo. life is karma. buat bek dpt bek. buat jhat dpt jht. hehehe...
ReplyDelete