
Kepeda GengBlogger,
Terima kasih kepada geng blogger kerana telah membantu aku dalam menjana traffic kat bog aku nih. Dan disebabkan aku rajin semalam aku merupakan blogger yang friendly untuk arik ney tapi bukan la hari2. Tue pon kalau aku rajin.
Macam tulis surat plak. Tapi memang aku tulis surat khas untuk gengblogger. Terima Kasih. Jasa budi baik mu takkan ku kulupakan.
Mood:
Ngantok sebab baru lepaih makan. perut sangat penuh dengan nasi2 yang sangat comel2.hehe
Time: 3:40 PM
So, aku mencadangkan kepada blogger-blogger sedunia jom join GengBlogger untuk menjana traffik.
Selanjutnya taip di sini untuk paparan penuh.

ieQa sWetLuv like this.. *thumbs up*
ReplyDeleteHeehee.. Baru join gak.. Not bad gak website ni.. Happy berblogging.. ;)
ReplyDeletesalam hanis..hye akak kenal hanis mmg dr situ...mmg bagus la geng blogger kan...nak jadik peramah cam hanis la plak...
ReplyDeleterajin hanis update kan... bagus tul la.. me pun nk try merajinkan diri gak.. hihihi...
ReplyDeletefarhana:Hapy blogging!
ReplyDeleteEryati:Wslm akak... memang bagus gengblogger. sbb tue blog anis pon traffic meningkat.
Farra:taklah rajin update sangat pon. Kalo ada ada internet updata la..