Pages - Menu

Sunday, June 14, 2009

Tempah Baju

Umat Islam akan berpuasa pada bln lapan tp aku xtau bila tarikh. Jadik, Raya pon xlama lagi. Semlm aku dan mak pegi le membeli dan membelah apa yg ada kat kedai kain. Nak watpa beli kain? Nak tempah baju untuk hari raya. Tapi tak awal sgtkah? Sebenarnya xawal sbb tukang jahit aku tue pon nak tutup tempahan dah pon. Nasib bek aku pg tempah cepat2. Baju raya aku thn ni berwarna eh xbole bg tau nti tak surprise la. Mak cik2, kakak2 dan nenek2 cepat2 pg tmph baju cepat2 nti xsempat plak. Ntah2 dah ramai wat tempahan kot. Aku jew yg terlewat cket. keke

4 comments:

  1. eh2 sama la kita
    cikyana pun bru beli kain raya ptg smlm
    besok baru nk anta kt kedai
    mmg tempahan tuk raya da tutup skrg nie
    huhuhu

    ReplyDelete
  2. tue la..
    betol2...:-o
    kena cepat2 sbb byk tukang jahit nak tutup tempahan dah skunk ney...:D

    ReplyDelete
  3. mmg pun
    ni da bln 6
    bln 8 da pose
    huhuhu
    pose pun xabis ganti lg nie
    de 2ari lg..aiyakkkkkkk

    ReplyDelete
  4. keke..:))
    2 hari..? :-t
    cket jew le tue..
    owg adew byk hari ag blom ganti tau..

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda
saya sangat menghargai anda yang sudi melawat blog ini =)