Saturday, August 17, 2013

The Power of Buyer

This is what I learned in Business School. Wink. -_0




Normal price RM115. But I just got it RM35 only. Jam nih saya beli dari Sophie Paris. Disebabkan saya member Sophie Paris. So, saya elegible untuk membeli dengan harga discount. hehe. Tak perlu nak kuar banyak-banyak duit untuk something yang u nak beli.

Nowadays, when I look around. People tend to spending a lot of money on something what they wants. Saya tahu setiap orang ada kemahuan. Di mana ada kemahuan di situ ada jalan. hehe. But at last, mereka merungut dengan financial problemo. You spend a lot on something you don't need. Soooo. You don't have to merungut. I hate to listen people whining around on something that they can change.

So, you got power as a buyer. Don't waste your money on something you don't need. You don't need to buy an expensive stuff, branded suff, etc just to impress people. Tak perlu nak dia ada takan aku tak ada. Kalau dia boleh takan aku tak boleh. You don't have too pon. -_-. It's your choice. =). 

Besa-besa sudah tapi gempak. Gempak tapi habuk pon tak da. hiks. Nak wat gapo deh.

Like My Page: https://www.facebook.com/pages/Hanis-Hazwani/182869735174256?ref=hl