Monday, June 20, 2011

'Dream Car'

Dream car = kerata mimpi. Hehe ataupon kereta idaman. Setiap orang akan ada impian masing2. Berbagai2 impian ada. Aku sendiri pon terlalu banyak impian sampaikan yang mana satu nak capai pon dah tak tau. Tak ketahuan dah jadik. Hehe. Tapi walaubagaimanapon aku jugak seperti orang lain mempunyai kereta impian. Aku pasti ramai kat luar sana tu ada impian. Tidak bermakna kita ada impian kita perlu capai. Ingat lagi tak lagu indone dalam kisah dongeng kat tv3. “Dunia khayalan, dunia impian”. So kalo kita capai pon impian tersebut tak bermakna kita akan mencapai nikmat hidup yang sebenar. Sebab impian hanyalah khayalan. Tak salah kalau nak capai impian tapi jangan sampai lupa diri jangan sampai lupa asal usul dah.

Ya aku memang gurl yang gila nak kereta. Walaupon semua benda ni boy stuff. Aku tetap suka. Aku sukakan sesuatu yang mencabar. Kereta pertama aku jatuh cinta adalah ferarri dan semenjak itu lah aku gila bayang dengan ferrari sampai la harik ini. Hehe. Tapi.. kereta sport semakin banyak sekarang nih. Sampaikan aku tergoda. Hehe perlukan perkataan tergoda tu???

1st – Ferrari



2nd – BMW


3rd – Mini Cooper


4rd – Mitsubishi Lancer


Nak kereta mewah2. Tapi duit pon tak dak. Semua ini ‘budget’ semata2 untuk dimasa akan datang. hehe