Tuesday, January 14, 2014

Kangkung??


Kangkung pon kangkung lah labu. haha. kangkung pon boleh jadi isu besaq. haha. Macam-macam isu kecik boleh jadik isu besaq. Macam-macam isu besaq jadik isu kecik. Sebab mungkin isu-isu besaq tuh tak highlight, tak letak size besaq-besaq kot. So orang pun tak terfikir la kot. hehe. ?_? . Tapi Ok. ini cuma 'hipotesis' merepek aku ja. Jangan ambik benda ni sesuatu yang terlalu serius. Seperti aku nak kena tidoq awal la malam ni. So besok aku boleh cari rezeki demi sesuap kangkung. haha. OK bai. Good Night. Assalamualaikum. Jangan marah ya. =).