Thursday, November 28, 2013

Aku Benci Benci, Aku Bosan Bosan.

hehe.. Aku pantang betui orang dok tinggi suara dengan aku tanpa sebab. Rasa macam nak penampaq kuat-kuat. Macam tak ada adddab jer. Macam menyampah jer. Lain kali cakap lah awal-awal hg jeles ka hapa dengan aku. Bagi salam pun tidak tetiba ja aku nak mengamuk kan. Dah geram tak pikir dah. hehe.



hahaha. buang saja orang macam nih. Buat kita jadik negative ja. haha. Dush hg p dok jauh-jauh na.hehehehe.