Friday, August 3, 2012

Suka Perokok? Aku tak suka

erm. apo nak dikato
Sekarang bulan puasa. Tapi masih ada lagi orang yang tidak tahu menghormati bulan yang mulia ini. Selamba saja tidak puasa. Selamba saja hisap rokok. Hisap rokok siang-siang hari dah confirm-confirm la hang tu tak puasa. Dah tuh siap tayang kat orang lagi. Tak da adab. 

Perokok tak pernah ambil tahu semua ni. Nak bagi nampak hebat ja pun. Pastu ketagih macam ketagih dadah. erm
No comment~
 Aku tak suka sangat perokok sebab dia tak reti sayang diri sendiri. Kalau dah tak reti sayang diri sendiri mestilah dia tak reti nak sayang aku jugak. Dan... ia memang terbukti. kuangkuang. Sebab aku selalu jumpa orang macam ini. Isk, isk apalah nasib.

Isk. Isk. Anak sapo lah nih.

"KATAKAN TAK NAK KEPADA MEROKOK"
Pesanan ringkas dari Sponge Bob Via Bigini Bottom


Apo nak dikato. Terimo jo lo lago ino ni no.