Saturday, August 4, 2012

Kemaafan Yang Tertangguh



Apa tu? Maaf pun boleh tangguh-tangguh. Boleh tangguh kalau maaf tidak total. Kata Dato Dr Fadzilah kamsah, kalau kita betul-betul memaafkan orang tu  kita akan redha. Tak akan rasa benci dah bila tengok dia. Boleh rasa selesa duduk sebelah dia walaupun sebelum ni benci gila kat dia. Dari musuh pun boleh jadi kawan baik.



Itulah dimaksudkan dengan maaf yang tertangguh. Maaf tapi dalam hati masih ada benci. Maaf yang tidak ikhlas

eh apa kaitan nih? tapi aku seach di Google Imaga. Upload ja la. hehe