Thursday, July 12, 2012

Tanda Lelaki Jatuh Hati Pada Anda

1. mengambil berat
ni salah satu tanda yang paling jelas bila lelaki jatuh hati pada perempuan. dia akan sentiasa bertanya khabar, dah makan ke belum, sihat ke tak, nak pergi mana dan soalan soalan remeh yang tak payah tanya pon takpe.

2. sentiasa call,SMS,BBM,Whatapps.YM,Skype,comments, tweet anda
bila dah dapat nombor, si lelaki akan mula  sentiasa menghubungi anda. walaupun kadang kadang anda tak balas, tetapi dia tetap hantar sebab nak ambil hati. orang cakap 
"No. HP wanita adalah kunci kepada percintaan" erkk??? tapi ayat mesti kena manis la beb orang lelaki kan. haha
3. memerhatikan anda
lelaki bila dah jatuh cinta, dia sentiasa memerhatikan gerak geri anda. sampai anda pon boleh perasan bila diperhatikan. dia akan memuji anda di dalam hatinya. kalau boleh dia nak tengok selalu untuk memastikan anda sentiasa selamat.
4. selalu bertanyakan tentang anda kepada rakan-rakan anda
dia ingin tahu dengan siapa anda berkawan bagi memudahkan lagi dirinya mengenali anda.. maklumat yang tidak dia peroleh dari anda boleh sahaja dia dapatkan daripada rakan-rakan anda.. mungkin dia ingin tahu akan kesukaan anda dan sejarah percintaan anda sebelum ini maka rakan-rakan anda adalah pilihan yang terbaik dalam mendapatkan rahsia-rahsia sulit ini..hoho
5. diam bila berhadapan dengan anda
bila berhadapan dengan perempuan yang disukainya, secara automatik dia akan berdebar debar dan tak tahu apa nak dibualkan. 
6. sentiasa mendengar masalah dan menasihati anda.
dia akan sentiasa mendengar masalah anda dan selalu juga menasihati anda. walaupun kadang kadang anda cerita pasal ex pon dia masih sudi dengar sebab nak ceriakan anda. dia akan cuba jadi pakar motivasi terbaik anda.
macam mana? dah boleh detect siapa yang ada hati pada anda? huhu..

@anys_hazwanie: erm. ada ka mana-mana lelaki buat kat aku macam ini. Tak pernah nampak pun. Aku nampak main-main banyak lew.



[Repost] Copy and paste from blogtakfemes.blogspot.com