Wednesday, July 25, 2012

10 Rude Malaysian Habits


NO 2: hee.. tak suka orang yang merokok. Kalau dekat public buat ganggu aku saja. Dah la nak kena hidu asap yang busuk tu. hish.

NO 6: Kalau nak cakap biar satu dunia dengar. Tambah-tambah plak kalau perkara yang syiok nak bagi tahu orang. Yang tu la lagi dia nak cakap kuat. 

NO 4: Tak tahu adab la tuh. Tapi aku pun jarang jumpa situasi ni. Sebab... Jarang naik public transport. Bukan setakat jarang. Boleh bilang berapa kali seumur hidup naik. hehe. Nak buat lagu mana banyak "ancaman". haih. 

NO 3: Pernah jugak jumpa macam nih. Penat ja kita dok tunggu parking sekali selamba badak ja dia masuk parking kita. haih. sabo ja la.

NO 10: Being late! haha. Aku sendiri pun terikut dengan culture macam ni. Nak buat macam mano dah aku nih rakyat Malaysia sejati. hehe!

Andai terkasar bahasa maapkan saya. Kata-kata ini tidak ada kaitan sama ada hidup atau pun mati. hihi. ;p