Friday, April 13, 2012

Cuba Teka, Siapakah Saya?


Salam sejahtera kepada semua reader yang tak pernah jemu melawat blogku yang tak seberapa ini. [Manglish].

Kita main teka-teki pulak. Kalau dikejar susah sangat nak dapat. Kalau dapat pun sekejap sahaja. Lepas tu dia hilang dan lari. Nak kena kejar balik. Lagi dikejar lagi dia buat tak endah. Padahal, kita perlukanya sangat-sangat.

Kalau kita buat tak heran, dia kejar kita balik. Bila kita tak mahu dia datang. Bila kita mahu dia lari. Bila kita dah tak perlukannya lagi. Dia datang dekat kita dengan rela hati. Walaupun kita tak mahu. haha. Pelik betul kan benda ni. hehe. Bila kita merajuk baru tau.

Macam cinta kan? tapi. hehe. bukan cinta. Tapi seperti cinta.

Apakah benda yang dimaksudkan itu?