Sunday, January 1, 2012

Aku Redha


Syiok la kalau jumpa laki yg tak pernah putus asa dengan kita walaupun tak heran macam mana pun. Best la kalau jumpa laki yang bersungguh-sungguh nak kat kita. Walaupun dia sakitkan hati kita macam mana pun. Dia tetap akan cari kita balik. Nak kawin besok2 pun dia cari kita jugak walaupun ada orang hebat dari kita yang pernah dia jumpa pun. Kalau ada orang pernah jumpa laki macam ni lebih baik appreciate. 

Orang selalu kata "hg xpa la, hg xpa la". Orang yang kata tu lagi bernasib baik dari aku kot. Tapi nasib aku tak bernasib baik macam orang sangkakan selama ni. Aku tak pernah jumpa pun orang mcam ni dan tak mungkin akan jumpa walaupun aku boleh cari. Kalau jumpa pun hurmm dah lama jumpa dah. Aku boleh tipu semua orang aku bahagia tapi aku tak boleh tipu diri sendiri.

Aku redha. Aku redha dengan ketentuan-Nya.